Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Bookworm tanssii + Mitä ihmettä

Mä näytän teille ku Bookworm tanssii viidakon luolassa mutta tässä kuitenki video missä se tanssii.
Noniin. Eikös olekkin hauskaa ku meiän proffaki tanssii? xD
Sit näytän teille ihmeen!
Kattokaa mun pandakolikoita! Niit on  -346!
Miten toi on mahollista! Miten olen velkoja Panfulle?
Olisi kiva jos kertoisitte vastauksen kommenteissa, jos tiedätte.
Ja tänään alkaa Panfun Blogissa uusi kisa josta voi voittaa yksisarvisen satulan!
Mä ainakii osallistun sil haluun sellaisen!
Huoh, tänään kouluun.....
Ja sit yheltätoista pitää mennä hammaslääkärii laittamaa uuet renkaat ku eilen toinen katkes. Ja renkaat on sellaset ku mä käytän putkia (sellasia kojeita) Nii suuhun pitää laittaa rengaat mihin ne putket työnnetää.
Ja mä en tykkää ku ne laittaa ne ku se oksettaa......


Tassuttain, Viljami

7 kommenttia:

  1. Mullakin on niskatuki, ja must ne on kivat(x

    VastaaPoista
  2. Kuka viljamin tänne blogiin päästi kirjottajaksi vaikka ei kysynyt muulta tiimin kirjottajist...;/

    VastaaPoista
  3. Jos VILJAMI, kirjottaa meidän kaa sitten mie lähen!

    Tassutain,

    Hannah

    VastaaPoista
  4. Voih, Hannah vihaa mua!
    Mä sit varmaa eroon tästä blogista! Jos te kerran nii haluutte!

    VastaaPoista
  5. Öööhh...Mä en tienny tästä blogista koskaan. Kukaan ei ikinä oo kertonu mulle. No ihan kiva taas olla outsideri... Käykää lukemassa mun uutta blogia osoitteessa:
    http://summertime--love.blogspot.com/
    ja liittykää lukijoiksi.

    ps. Älkää riidelkö? Mun mielestä on aina hienoa kun mahdollisimman moni kirjoittaa blogiin!

    VastaaPoista
  6. Moi Hannah voitko sä antaa viljamin olla tässä blogissa kun se haluis ja Muilta se sai luvan a se terkistettiin ja testattiin
    Tassuttaun,


    Jyuuso

    VastaaPoista
  7. Hmm... Viljami esti jo mut kerran nii oon EHKÄ Hannahin puolella en oo varma

    VastaaPoista